sobota, 16 lutego 2013

Spóźnione postanowienia noworoczne

Tak, to już drugi post dzisiaj, ale tamten był, bo być musiał :) A więc chcę podzielić się z wami swoimi postanowieniami noworocznymi dotyczącymi Masiego :)
1. Zaczynam zbierać na nowy aparat :) Mój cel to lustrzanka dobra do zdjęć w ruchu :) Od zawsze lubiłam robić zdjęcia, a zwłaszcza psiakom czy innym zwierzętom. Jednak z moim aparatem to naprawdę trudne. Kiedy złapię dobry moment jakość jest tak słaba, że w sumie mało co widać. Mój obecny aparat to Nikon Coolpix P90 oraz Nikon Coolpix L19, a mój cel to lustro Nikon lub Sony :)
2. Sprzedanie wszystkich simsów :D Mam ich sporo bo TS2 Cztery Pory Roku, TS2 Własny Biznes, TS3, TS3 Wymarzone Podróże, TS3 Zwierzaki, a w sumie ich nie używam. Jeszcze dzisiaj wystawię je na sprzedaż :)
3. W lecie chcę ułożyć dla Maxiowatego tor Agility :)
4. Zacznę trenować z Maxem Frisbee.
5. Będę pisała na tym blogu co najmniej raz w tygodniu, ponieważ taki blog to świetna pamiątka :)

To chyba tyle. No to.. do napisania :)

2 komentarze: